jiha Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Det er jo veldig mye fine bodyer i bomull, men vet ikke om jeg vil bruke dette på babyen? Når de blir litt eldre ja, men på pittesmå? jeg tenker jeg ikke orker kjøpe noen bodyer selv, får man får jo sikkert så sabla mange i barsel gave. Jeg skal heller bruke de pengene på ull bodyer.
kokosyklus Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Søsteren min planla akuratt det samme. resultate var en haug av klær i str 60- 68 og nesten ingen bodyer. De måtte ut å hanlde ganske tidlig. Dessuten bruker man jo masse bodyer, så det komme rjeg til å handle linn litt av. trenger jo ikke noe stooort lager, men kjedelig å nesten ikke ha noen Kommer til å bruke mye ull også, men hjemme blir det bomusll sikkert.
roannima Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Her blir det brukt bomullsbodyer ja. . . For det første,de kan vaskes på 60 90 grader. . . . Bodyer blir ofte fulle av tynnflytende babybæsj. . . :-) og en annen ting,min familie er veldig utsatt for atopisk eksem,og da er ull uaktuelt.klør! Bomullsbody'er er topp. . . Syns jeg:-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Her bruker vi begge deler. Vi fikk ikke så mange bodyer i gave. Mer av andre ting egentlig. Men gjør det du føler er riktig )
Smellkyss Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Bomullsbodyer er jo så deilige mot kroppen! Sønnen vår er en kjempevarm gutt som blir overopphetet i ullbodyer så vi bruker bare stort sett bomull. Kommer til å kjøpe bomull til denne babyen også. Fikk ikke bodyer i gave, fikk alt annet:-)
Piken på landet Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg har vel stort sett bare brukt bomull til vesla, utenom nå på vinteren når hun skal være mye ute i barnehagen. Hadde en del ullbodyer til å begynne med, men de så jo ikke ut etter noen uker. Den beibibæsjen, den fikk ikke jeg av i vask med 30 eller 40 grader. Nei gi meg bodyer som kan vaskes på 60 grader minst!
Lille Trille* Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Vi brukte masse bomullsbodyer, både i str. 50 og 56. Ullbodyer er greit ute, men bomull er mest praktisk inne.
Gjest mphs Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Vi har brukt begge deler på første. Nå får man kjøpt ullbodyer som tåler 60 grader vask. Jeg har kjøpt noen på Exit og de er veldig gode. Vet jeg har sett det andre steder også men husker ikke akkurat nå. Ellers har vi brukt mye strikkeklær over ullbody og ullstrømpebuksen på vinteren. Ull er supert:o)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Til mitt forrige barn brukte jeg MASSE bomullsbodyer. Fikk ingen i gave så måttte ute å kjøpe ganske raskt etter fødsel. Som sagt over her så både bæsjer og gulper de fleste babyer mye. I tillegg spruter jo melken noen ganger ;-) Jeg hadde også en varm baby som ble overopphetet i ull, og som gulpet sykt mye, så han brukte i snitt ti bodyer om dagen..... Tror forresten folk synes det er kjedelig å gi bort bodyer så de kjøper vel helst noe annet. Vil også anbefale noen bodyer på HM som de selger i to og tre-pakk inni en liten pose. De er veldig myke og billige ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå