mininurk Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg som synes det er litt rart at alle skal på magen.... Utrolig merkelig at folk synes det er helt greit liksom....hmmmmm!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 jeg syns det er rart.. særlig med de som ikke er nærmest.. i alle fall enda på meg som ikke kjenner spark osv enda hell.. du ekke alene:)
jiha Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 hva mener du med alle skal på magen?? kjenne på magen?
kokosyklus Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg syntes det var rat i begynnelsen. Folk skulle ta på den da den IKKE var der.... Nå har jeg mage og der et egentlig ikke så plagsomt. Har en kompis som bare måtte holde på den en stund, han savnet nok magen til venninna mi. De har ei ganske nyfødt jente nå. det var helt greit for meg og det overrasket meg egentlig litt. Men magen som står ut på den måten er liksom ikke min, så det bryr meg ikke så mye:)
mininurk Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 heh....ja....mente å skrive ta på magen....
Mininni Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Ååååhhhh...det er HELT grusomt! Jeg tåler det bare ikke - det grøsser i helemeg når noen (unntatt min kjære) driver og tar på magen min. Man driver da ikke og går omkring og tar på folk sånn ellers. Å gni på noen sånn uten at de er invitert synes jeg er helt uakseptabelt. Mulig jeg har en lavere toleransegrense enn gjennomsnittet, men jeg prøver å "gjemme"magen under skjerf eller bak papirer jeg holder på eller bak hendene når jeg møter noen jeg vet holder på sånn. En dame på jobben som har holdt på med denne uvanen helt fra lenge før det i det hele tatt kom bort og regelrett flyttet på mine hender og papirene jeg holdt foran magen for å "beskytte" meg for å gni på magen min, men DA sa jeg i fra. Det må være grenser. Jeg sa ganske enkelt "vær så snill å ikke ta på magen min, jeg synes det er ubehagelig"- og det aksepterte hun, heldigvis....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes det er helt greit at venner og kjente tar på magen min. Men synes det er en frekkhet at fremmede mennesker bare tar seg til rette. Et tips når fremmede kommer å tar deg på magen er å ta dem på magen. Da forstår de fort hintet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå