Gå til innhold

Takk for koselig treff - Trondheimsjenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var koslig å møte dere! Jeg er jenta som presenterte seg som andremann. Nicket mitt avsløres herved..

 

Gleder meg til neste treff:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså treff på peppes pizza, for feb, mars og april-damer

Skrevet

Helt enig,det var kjempe koselig=)

Gleder meg til neste gang!

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst til å være med men kunne ikke denne gangen. Håper jeg kan bli med dere neste gang.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke mulighet til å være med i går. Når og hvor blir neste gang?

Skrevet

Blir mandag den 3 desember kl.18.00 på egon i søndre!

Skrevet

Ja, var kjempekoselig å møte alle sammen i går :) Håper dere er der neste treff også! :)

Skrevet

Takk for et kjempekos treff!!! Så gøy at så mange møtte opp, trodde det kom til å bli rundt 5-6 stk jeg..

 

Gleder meg allerede til neste treff, da har jeg også vært på ul, og vet dermed (forhåpentligvis) om det er en prins eller prinsesse som i går kveld etter litt nachos ble svært så livlig ;)

Skrevet

Jeg skal på UL 3. desember :-) Håper jeg får til å komme på treffet den dagen.

Skrevet

var veldig koslig i går:) gleder meg masse til neste treff;)

Skrevet

jeg koste meg masse på treff, å ser fra i mot neste treff! Dette blir gøy jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...