Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Var på utvendig ultralyd i dag, har hatt konstante menssmerter i høre side av magen i et år. Alt såg greit ut i magen, men hun som tok ultralyd kunne se noen cyster på høyre eggstokk. Men kunne ikke si om det var grunnen til smertene. Anbefalte meg å bli henvist til gu og innvendig ul, Har fått inntrykk av at cyster stort sett er helt ufarlige, men er det noen som har fått behandlig for det, eller må det bare gå over av seg selv? Litt kjipt å alltid ha vondt i magen. I perioder er det for vondt til å ha sex også. NOen som kan dele erfaringer?
dama Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 veit at noen cyster forsvinner av seg selv, og at noen kan ha cyster på eggstokkene ved hver mens.. jeg hadde en cyste som fylte seg opp med blod og som blei ganske stor.. den måtte fjernes via scopi.. hadde ganske vondt før den ble tatt..
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Heiii.. jeg er konstant låk i magen og spesielt i høyre side.. er skikkelig plaget med mens smerter . eggeløsningssmrt.. osv.. har vært å sjekket meg mange ganger men finner ikke ut noe.. men jeg skal til utredning på sykehuset føler de er noe mer enn andre tror.... men jeg har hørt syster kommer i forbindelse med mens og kan forsvinne av seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå