Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Ertsatte to måltider om dagen.. er 219 kalorier,fett 7.3 hvroav mettede 2.9. Noen som har prøvd??
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ja det kan man, jeg spiser nutrilettbar ett par ganger om dagen og har hittil gått ned nesten ti kilo på det:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 HÆ?? Dæven ta!! Så bra! Gratulerer. Hvilke måltider bytter du ut?? Hvilken av de syns du er best??
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 takk for det:) det er forskjellig hvilke måltider jeg bytter ut alt avhengig av når jeg har tid til å spise rett og slett, men spiser to nutrilettbar om dagen ca:) den med karamellsmak er absolutt best, den er faktisk kjempegod:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Ja, den er god;) Og det som er så bra er at man får dekt sjokoladebehovet samtidig som man slanker seg;) Da er det nutrilettbar hver dag heretter. Hvor lenge har du holdt på?? Og hadde du mye å ta av? Jeg skal ned ca 10-15 kilo!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 ja det er kjekt:) har holdt på noen måneder, går ned ca en kilo i uka:) hehe en hel del, har fortsatt 16 kilo igjen å ta av så er ikke ferdig enda:) skal prøve sånn nutrilett pulverkur nå, har gått på det før for noen år siden og da gikk jeg ned 30 kilo på ett halvår:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Pulver også? Hmm..må ta meg en tur i butikken for å titte i mårra ja;) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på alle spm mine;) 30 kilo ned på ett halvt år.. det er utrolig bra;) Jeg slanka meg for to år siden og gikk ned 15 kilo, men halvparten kom jo på etter graviditeten..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå