Gå til innhold

Kan man slanke seg på nutrilett sjokoladebar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ertsatte to måltider om dagen.. er 219 kalorier,fett 7.3 hvroav mettede 2.9.

Noen som har prøvd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan man, jeg spiser nutrilettbar ett par ganger om dagen og har hittil gått ned nesten ti kilo på det:)

Skrevet

HÆ?? Dæven ta!! Så bra! Gratulerer. Hvilke måltider bytter du ut?? Hvilken av de syns du er best??

Skrevet

takk for det:) det er forskjellig hvilke måltider jeg bytter ut alt avhengig av når jeg har tid til å spise rett og slett, men spiser to nutrilettbar om dagen ca:) den med karamellsmak er absolutt best, den er faktisk kjempegod:)

Skrevet

Ja, den er god;) Og det som er så bra er at man får dekt sjokoladebehovet samtidig som man slanker seg;) Da er det nutrilettbar hver dag heretter. Hvor lenge har du holdt på?? Og hadde du mye å ta av? Jeg skal ned ca 10-15 kilo!

Skrevet

ja det er kjekt:) har holdt på noen måneder, går ned ca en kilo i uka:)

hehe en hel del, har fortsatt 16 kilo igjen å ta av så er ikke ferdig enda:) skal prøve sånn nutrilett pulverkur nå, har gått på det før for noen år siden og da gikk jeg ned 30 kilo på ett halvår:)

Skrevet

Pulver også? Hmm..må ta meg en tur i butikken for å titte i mårra ja;) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på alle spm mine;) 30 kilo ned på ett halvt år.. det er utrolig bra;) Jeg slanka meg for to år siden og gikk ned 15 kilo, men halvparten kom jo på etter graviditeten..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...