Gå til innhold

Noen som har Phil and teds sport vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt denne som søskenvogn til nyfødt og 2-åring i sommer og vært kjempefornøyd med den. Men nå brukes den av praktiske grunner som sovevogn for 2-åringen i barnehagen, og jeg er ikke så fornøyd lenger. Vi har dratt igjen glidelåsene på sidene slik at ryggen heller så vidt oppover, og da passer ikke den gjennomsiktige plasten i åpningen bak lenger. Syns det blir så åpent.

Noen andre som har funnet en løsning på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den!

Bruker ikke plasten når bare 2 åringen sover i den, han er for nysgjerrig til å sove om han kan se ut.

jeg sydde ett nytt trekk i svart stoff rett og slett.

Skrevet

Men hvordan feste trekket? Syns liksom at den bør være litt lun når hun skal sove i den. Og min skal jo helst sove i den da siden det er sovevogn i bh :o)

Skrevet

Sydde på borrelåser jeg.

Du kan jo evt sypå trykknapper, men da må du sy de fast i selve vogna da.

Skrevet

Jeg har tenkt å gjøre som Blue Lady når mini blir litt større og skal bruke p&t som sportsvogn. Tenker å sy ett tett svart trekk og feste på borrelåser så den passer på borrelåsene på vogna. Du kan jo prøve på det så fester du bare noen ekstra borrelåser sånn at du kan ha trekket stramt selv om ryggen er litt opp.

Jeg bruker alltid vogna litt opp, synes det blir alt for flatt når den er helt flat. Fester bare plasten på som vanlig, blir jo noen små gliper, men ikke så ille synes jeg.

Skrevet

Litt av problemet er vel også at en to-åring (i alle fall min to-åring) ikke nødvendigvis ligger stille i vogna, og hun presser ofte hodet oppover..... Da sitter ikke plastikken festet med borrelås så godt.... :o(

Skrevet

har du vippet opp den kanten? Den er vel en 15 cm, da får hun kanskje ikke presset hodet sånn at det spretter av?

Har du på henne selene? Har ikke hatt problemer med dette hvertfall..

Hva med å legge et pledd rundt eller over eller noe sånt?

Skrevet

Jeg sydde på ekstra borrelåser, og så sydde jeg et sort trekk i tillegg til det gjennomsiktige=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...