Gå til innhold

Dere som har jente i magen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere mye eller lite sex dn mnd. hun ble laget?

 

Husker dere når dere hadde sex i forhold til EL?

 

Har tenkt å prøve å ekspremintere litt med sex denne gangen....:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker absolutt ikke noenting mht hvor mye eller lite eller noenting. Vi bare oppfører oss normalt, og jeg kan ikke skjønne at det blir noen sjarm dersom man skal holde på å planlegge å gjøre det på den ene eller andre måten? Jeg har overhodet ingen tro på at det gjør noe fra eller til heller.

 

For øvrig - all erfaring fra alle jeg kjenner som har slitt med å bli gravide tilsier at overdreven planlegging og tilpasning gjør det vanskeliger å bli gravid...

 

 

Skrevet

One shot på oss. Den dagen hvor el-testen slo ut. Ingen sex en uke på forhånd... men det var fordi vi ikke var på samme sted...

Skrevet

Vi hadde faktisk det..hehe...

Men jeg aner ikke når jeg hadde el da. Vi prøvde ikke å bli gravide ser du...bare ble slik ;o)

Skrevet

Vi hadde sex flere ganger om dagen før, under og etter el.

Skrevet

mer enn masse sex...

Skrevet

Annenhver dag/hver dag hele mnden tror jeg. Men vi prøvde heller ikke å bli gravide:P Nå har vi jente fra før av, og ble ikke overrasket over at det var en til med samme kjønn. Tror pappaens sædceller har like mye å si:) Og hvordan type sekret du har i skjeden.. mye som skal klaffe:D

 

 

Skrevet

Vi hadde sex hver dag, noen ganger flere ganger pr. dag.

Fikk jente.

Denne gangen har vi hatt sex annenhver dag så er spent å se hva det blir.

Skrevet

Lenge inne og vente,da blir det jente=)

Fort inn og ut,da blir det gut=)

 

trur absolutt ikke du kan gjøre noe til eller fra for og få jente eller ikke... det blir det det blir.....

 

hadde sex som kaniner første gang,maaangen ganga for dag, fikk gutt,

hadde sex en gang på 14 dager,er nå gravid med jente....

 

Skrevet

Vi hadde sex daglig i EL-perioden. Vi var på ferie :)

Skrevet

Hei

 

Vi hadde sex annenhver dag i EL perioden. Nå har jeg to jenter i magen:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...