Gå til innhold

Dere som har jente i magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere mye eller lite sex den mnd hun ble laget?

Husker dere når i forhold til EL dere hadde sex?

Har tenkt å prøve å eksprimenter litt med sex og kjønn denne gangen, hvis det går ann... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde sex en gang den "perioden" pgav at sambo var i nordsjøen,kom akkoratt tidsnok hjem;P...hadde sex 2 dager før eggløsning og vi venter jente=)

Skrevet

jeg og min samboer var da nyforelsket kan jeg si:) vi hadde masse sex! så prøv på det:) ligg med bena høyt etter sex,det har jeg hørt..

Skrevet

Vi hadde sex bare en gang den måneden... Og det var den dagen jeg hadde el slim. Og her er det vist en jente inni magen. :)

Skrevet

Stort sett hver dag! Ble litt mettet etter en prøveperiode som tok lenger tid enn vi håpet på hehe :-)

Skrevet

Vi var ikke akkurat som kaniner i den perioden...hehe....hadde nettopp hatt en ufrivillig abort og var litt uttafor så det ble ikke mye sånn kos. Mer klemme og holde.

Skrevet

2 ganger på 6 uker,med en ukes mellomrom. Trodde EL var ca midt,så forsøkte å unngå den,fordi jeg nylig hadde blitt operert(lap.) og var drittlei av babytanker etter 2 års prøving og 2 mislykka graviditeter...

Skrevet

vi hadde masse sex i tida før eggløsning. har hørt at man skal ha sex før eggløsning for å lage jente ettersom at gutte-sædcellene er kjappere, mens jentene lever lenger. vet selvsagt ikke om det er sant, men i vårt tilfelle "funka" dette. det er i alle fall ei jente som ligger i rugekassen nå:)

Skrevet

Jeg drev med hovedeksamen, jobbet på natta, sov på dagen og studerte ettermiddag og det jeg klarte på jobb. Slitsom periode og lite sex. Vi hadde ikke planer om å bli gravid, men jeg venter jente og var flere som sa de trodde det ville bli det da de sa at jentesædcellene er utholdende og kan leve noen dager, men de er ikke særlig kjappe. Gutte cellene er raske og når først frem. Har du da sex et par dager før eggløsning vil det visst trolig bli jente ettersom guttecellene dør først og før eggløsning.

Litt kjeitete forklart kanskje :-)

Vi gleder oss stort til å bli foreldre, hun kommer bare et år før planlagt

:-) og det er helt greit. Vi har vært sammen i syv år og samboere i fem :-)

-Lykke til-

Skrevet

Vi hadde sex en gang, på EL dagen.

Bankers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...