Gå til innhold

hvordan vet du at du har hatt en sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikke testet meg,men skjønte jeg var gravid(fryser,hormoner,osv) men for tre dager begynte jeg å blø og hadde kraftige magesmerter,nesten som rier..nå barer murrer det i magen og i korsryggen..har blødd mere den her gangen enn ved vanlig mens og en spesiell lukt..noen som har hatt sa som har hatt det likedan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,min var slik, men jeg visste at jeg var gravid. Var i 8.uke. Kjente veldig godt når spira kom,og det var lite hyggelig... Fikk det bekreftet på ul dagen etter.

Skrevet

okei,ja viss ikke murringene i magen gir seg..må jeg nok bestille time hos legen..men er sikker på at jeg har mistet,bruker ikke å få positiv test før jeg er ganske langt på vei:( og har aldri hatt en mens som er slik som den jeg har nå..føles litt tomt..

Skrevet

Hvis du har vondt kan du kanskje ta ett par smertestillende og gå og legge deg....? Jeg gjorde det og hadde ikke mer smerter etter den dagen...

Håper du får svar på om det er en sa hos legen. Er jo greit å vite.

Lykke til!!

Skrevet

når jeg hadde en sa.. som var på onsdag, så hadde jeg så sterke smerter at jeg bare vrei meg.,.. de varte i et døgn, var helt grusomt... under ingen d her...

men som sagt greit å få bekrefta hvis du har en sa...

lykke til:)

Skrevet

i går var det virkelig vondt, mens i dag er det bare murringer...ja tror jeg skal gå i seng..takk for svar:) ja klarte det er greit å vite,viss at noe ligger igjen eller at spiren kanskje sitter alikevell? men vet aldri..Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...