1stor1liten =) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hadde snuppa hjemme i dag, hun hadde litt feber i helgen og hoste.. i dag har hun ikke hatt feber men hoster litt, har ellers vært i godt humør og form.
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så lenge formen er bra så hadde jeg sendt henne i bhg.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 da kan du fint sende ho i barnehagen...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde sent henne om ho var i form, og ikke hadde feber:) Hosten kan sitte i noen uker uten at det betyr at de er syke.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 er det ikke 1 eller 2 feberfrie dager enn skal holde de hjemme da..men erfarer selv at de kan få tilbakefall om man sender de i bhg for tidlig etter sykdom.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Sålenge hun har hatt en feberfri dag og er i fin form hadde jeg også sendt henne i bhg. Litt hoste/forkjølelse gjør ikke noe, sålenge de er i god form!!!
1stor1liten =) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 mange raske svar om hun er like fin i morgen får hun ta en tur i bhg. ja. de får bare ringe meg om hun formen skifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå