Gå til innhold

Hvordan gjøre dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet skal være med faren denne julen. Kjøper dere en "dyr" gave å sende med til barnet når barnet er med faren el. sender dere bare med en liten ting, og let barnet heller opne en litt større gave hjemme hos dere? Har kjøpt et lekekjøkken som jeg tenkte å ha her, kostet 600 mener jeg. Vurderte jo å kjøpe et som barnet kunne ha med seg til faren også, men jeg hadde egentlig tenkt å legge meg på en grense på 400. Forløpig kjøpt en kasse med lego og sånn klosser man banker nedi (vet ikke hva det heter). Høres det ok ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her sendes ingen ting med. far har en liksom jul hos seg om julen er hos meg og motsatt om julen er hos han

Skrevet

Hos oss har han julaften 2 ganger.

På selve julaften med den han er sammen med, og en 3.dag jul når han skal til den andre av oss

Skrevet

Sender ikke med noe. Han får fra min familie her og fra far sin hos far.

Da får barna ikke så mye på en gang heller, og mer tid til å glede seg over det dem får. Har erfart det med dem 2 store i mange år.

Skrevet

Jeg og pappaen kjøper julegavene til guttungen sammen. så når gutten skal feire jul hos pappaen sender jeg med den gaven jeg opprinnelig kjøper til han fra oss begge. Er heldigvis "min" jul i år da.

Skrevet

min sønn har to julaftner. kan hende vi sender men med en liten ting, kan hende jeg og mamma går sammen og kjøper en ting han skal ha med seg hjem igjen! som regel så sparer vi noen av gavene som jeg og min mann får og så åpner vi dem sammen med sønn min når han kommer hjem! for da har vi julaften nr 2

Å kjøpe ting han skal ha hos far hvorfor skal du det? når barnet er hos far så er det far som skal stå for leker, mat, klær og det barnet trenger hos han. at du kjøper med en ting han kan pakke opp der er jo en ting men da hadde jeg nesten krevd å få det med hjem igjen..

Skrevet

Hadde opprinneleg ikke tenkt å sende med noen gave, men så tenkte jeg at det ville være litt kos for meg å vite at det blir nemnt for barnet "at denne er ifrå mamma". :) Men så ville jeg ikke legge ut så mye penger i en gave som blir hos barnefaren, jeg vil heller kjøpe noe større når vi skal feire en liten julaften her hjemme. :)

Men takker for svar! Synest det er veldig greitt å vite litt om hvordan andre gjør det. :)

Skrevet

Vi kommer faktisk til å feire julen sammen,håper bare det fungerer i lengden når nye partnere kommer inn i bildet...

Skrevet

Her har ungene 2 "julafter". I år skal dei vera hos meg på julafta, og pappaen på nyttårsafta. Dei opner pakkene fra han på dagen på nyttårsafta, så blir ikkje den dagen så lang.

Blir ikkje til at vi sender med pakker, for eg rekner med at dei får nok.

Skrevet

Mymor - det var lurt, det skal jeg foreslå for faren til eldste :-)

Her åpner eldste julegavene fra oss på min bursdag, dagen før ho drar til faren på julesamvær de årene ho skal dit. Når ho er her i jule er ho hos faren en helg tidligere i desember og da får ho gavene fra dem. Dette har fungert dårlig, og vi skal nå dele juleferien så det blir jul ett sted og nyttår et sted. Far ønsket ikke dette tidligere, men da jenta begynte på skolen så han plutselig hvorfor det hadde vært forslaget mitt hvert år de siste 4 årene... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...