Gå til innhold

Denne var fiiiin!! Link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var ny. Det skal jeg være den første til å innrømme.-)

 

Skrevet

Tror jeg må gifte meg snart jeg:)

Skrevet

Den var veldig fin..

Skrevet

Den var jo råååfin! En av de bedre jeg har sett, og det kommer fra en giftesyk frøken som ikke liker brudekjoler, og som derfor leter febrilsk etter drømmekjolen ;)

 

Har lagret det i mine favoritter, men det er nok noen år til det blir min tur :(

Skrevet

Fin kjole :) ikke en sånn kjole jeg vil gifte meg i (liker litt enklere kjoler) men helt klart en kjole som sikkert er nydelig på andre enn meg hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...