Gå til innhold

tror jeg blir hyyysterisk snaaart!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alene med to jenter på 5og 1år.........

og 5åringen er trassig dagen laaang.....og nå siste uka er ettåringen vanskelig på kveldene......*hyyyyyyyyyl*

hun legger seg kl 19....så våkner hun 19.30-20............så sovner hun fort men våkner rundt 21 - 21.30...og nekter å sove igjen......

hva gjør jeg da??????

hun pleier å våkne kl 07. så soven hun rundt 13 på dagen og sovner kl 19 igjen......så i dag sov hun kl 11 og så igjen kl 16 for å sjekke om hun kansje trenger to dupper likevel...og la henne kl 20......våna 20.30 og nå igjen....og nå er hun hysterisk......

jeg makter ikke å må ende med å legge meg med henne for at hun skal sove...jeg får jo null tid for meg selv...og sover ikke godt med henne sammen med meg......og den feilen gjorde jeg med størsta så dreiv sånn i nesten 4år!!!!!!

giiii meg goooode råd damer!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liksom ingen som veit?????

Skrevet

Kanskje hun er sulten?

Gi henne en flaske med mme og se om det hjelper.

Skrevet

prøvde å gi henne melk....hun ble jo bare mer hysterisk.......

hvor lenge kan de gråte før man skal ta de opp? jeg var for svak mot størsta.....nå er jeg for sliten til å være svak......takler ikke 4år til med tili i seng og tili opp med unga 24/7.........jeg treeenger noen timer på kveldene i fred og ro....

Skrevet

hmmm....høres ut som ho mor må være skikkelig streng mot lillepia si her spør du meg. de er noen luringer de 1 åringene (har en selv), kanskje prøve en ferber metode? det måtte jeg på min, da var han 10 mnder. steinhardt, men verdt det.

er alene selv med en snart 4 åring og en 1 åring.

sender deg en stooor oppmuntringsklem.

og husk...ingen kan bli så sint som en 1 åring;-)men de gir seg mot overmakta vettu:-) vær hard!

Skrevet

åååååååå............akkurat det jeg trengte å høre:-)

jeg stålsatte meg...og det er så vont.....meeen nå sovna hun....så nå håååper jeg at hun sover til i morra:-)

tuuusen takk for veeeldig gode oppmuntrende ord og de hjalp veeeldig!!!:-)

*klem*

Skrevet

nå er jeg jammen meg spent!! hvordan gikk det i natt??

men husk...Rom ble ikke bygd på en dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...