Gå til innhold

Fikk en sørgelig melding i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... om at min bror og svigerinne har mistet den lille spiren sin. Jeg visste ikke om jeg våget å skrive det, siden det er flere gravide her (håper dere tilgir meg). Jeg hadde egentlig tenkt å logge meg på for å kose meg, lese hyggelig nytt, skrive fine meldinger og rapportere fra helgens turné, men nå orker jeg ikke. Det er så utrolig trist og jeg vil bare holde rundt dem, men de er så langt unna!

Hodet mitt vet jo at slikt skjer når naturen ordner opp selv, likevel er det et sjokk og en sorg. De har opplevd det tidligere også, men i fjor gikk det endelig bra etter mange år med nedturer. Da kom det en fin og herlig kusine, litt yngre enn Karosnuppa :) Og nå gledet de seg så veldig til å få en lillesøster eller lillebror i familien!! Fy f*** så urettferdig livet er noen ganger...

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden. Bare dele sorgen...

Og kanskje be om noen klemmer som jeg kan sende videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... hmmmmmmmmm det var trist, det er jo skrekken... shit, det går ann... Men klart du sakl få en klem, klar dere skal sørge sammen over at det ikke vokser frem et lite nurk denne gangen. Tror du de orker å prøve igjen?

klem klem klem klem klem

Skrevet

Kjære deg,

så trist for dem, og trist for deg.....du gledet deg jo til å bli tante igjen...

Klart du bare har lyst til å holde rundt dem nå....du får sende styrke og tanker til dem.

Når de har opplevd dette før i tillegg, blir det jo ekstra vondt.

Vi er her og deler sorgen med deg.......

sender DIGRE BAMSEKLEMMER til deg og gode tanker til familien din...

Skrevet

Uff, så trist! De hadde jo kommet et stykke på vei også, hadde de ikke? Jeg har selv opplevd dette to ganger før minstemann kom til verden og vet hvor godt det er at noen andre bryr seg når det gjør så inderlig vondt.

Stor klem til tante!

Skrevet

Livet er så innmari urettferdig til tider!!! Så trist for både dem og dere.

Klemmer oversendes i massevis ... fordel dem der det trengs!!!!

Skrevet

Jeg blir litt satt ut av sånt jeg..... Før jeg fikk barn selv, forstod jeg jo ingenting når folk snakket om å ha mistet spiren sin...

Men nå når jeg vet hvor mye den spiren i magen betyr....uff og huff.

Sender over klemmer i bøtter og spann, håper de kan prøve igjen når de har fått det litt på avstand..........

Skrevet

Klart du skal dele sorgen. Er derfor vi er her ;). Føler med dem og med deg. Verden er urettferdig, det er helt sikkert......

Go klemmer til dere!

Skrevet

Del sorgen med oss her inne du, Karomamma - forhåpentligvis hjelper det litt...

Og klemmer gjør alltid godt, her kommer mange store fra meg!

Skrevet

Dette var trist lesning Karomamma, skjønner godt at du ble trist.

Vi her inne er glad for at du deler. Være seg glede eller sorg. Og det å miste spiren er jo noe de fleste av oss har et forhold til...så sorgen din bror og svigerinne føler kan vi alle forholde oss til. Vi skjønner din sorg også. Livet er ikke rettferdig bestandig!

Klem klem klem

Skrevet

Klemklemklemklem!

Fryktelig trist når slikt skjer. Håper de ikke skremmes fra å prøve på nytt litt senere, når de sterkeste følelsene hahr lagt seg.

Skrevet

Dette var leit å lese. Forventninger og glede som brått og brutalt snues til fortvilelse og sorg. Sender mange tanker og klem.

Skrevet

Så trist,livet er forferdelig til tider. Mine tanker går til broren din med familie og deg.

Sender dere mange varme klemmer.

Skrevet

Så forferdelig trist, kjære deg! Sender en stor og varm trøsteklem til deg og dine!!!

Skrevet

uffa.. Ville bare sende deg en kjempeklem!

Fikk samme melding som deg bare 3 uker etter at jeg hadde fått mitt lille gull, at tantebarnet som ventet i magen til mammaen sin ikke hadde overlevd.

Det er trist og det er desverre liten trøst i at naturen har gjort sitt.

Hos oss kom det gode nyheter igjen nå i høst. Jeg skal likevel få bli tante, måtte bare vente ett år! - Så jeg krysser fingrene for broren din og kona!

Skrevet

Så utrolig trist...

Klart det føles utrolig urettferdig.

Masse klemmer sendes.

Skrevet

livet er ikke rettferdig nei!

håper de finner mot til å fortsette å prøve og at du kan få treffe dem snart og gi dem varme klemmer : )

klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...