M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 fylt ut det jeg kan til nå, så nå er det bare å finne bosted.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så flink du er:o) Har fulgt med historien din her inne, og syns du er kjempesterk! Stooor klem og masse lykke til vidre!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Har du finni nytt sted å bo? I byen dere bor nå eller skulle dere flytte sørover?
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Hehe, takk for det. Håper bare jeg er like sterk når det kommer til stk. og at jeg takler dette.
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Nei, leter og leter. Det blir ok her på øyen så ungene slipper å skifte barnehage. Håper jeg da.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Åja, det var der ute ja. Der er det vel en del steder å leie eller skal du kjøpe? Lykke til.
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Vet ikke enda.. det er så vanvittig dyrt her ute. Noe lunde nytt hus og 3 soverom = 3,5-4 mill.....Hvem har da det som alenemor til 4 da ? Jeg forsørger jo eldste jenta og så lenge hun går på videregående...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Ja, det er sant. Men en enebolig med uteleiemuligheter hadde kanskje vært noe? Eller leie..
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 Ja, se bare på innlegget mitt, "vil du låne meg noen .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå