Gå til innhold

Nettene er så slitsomme..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nå klager jeg fælt, men snuppa blir lagt kl. 19 og sovner stort sett ganske fort. Hun sover godt frem til ca. 1, da skjer det noe og hun våkner hver time, noen ganger hver halve time og fra kl 5 er det hvert tiende minutt jeg må gi henne smokken. Har fått råd om å kutte ut nattmåltidet av helsesøster og har prøvd meg frem med litt forskjellige ting. Ammer nå når jeg legger meg, men det har ingen effekt. hun;sover ikke lenger eller bedre av den grunn.. Har prøvd å amme henne rundt 4, hun sover da to timer (juhu to timer søvn i strekk på meg og!) og så er det på`n igjen.. Sukk.. Hvordan skal jeg best gjøre det med mat og søvn for at strekket hun sover skal bli lengst mulig.. ? Jeg fullammer og hun er 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

 

Nå gir jeg jenta mi kun mme, men hun sover hele natten. Hva med å gi henne litt mme i tillegg til ammingen? De sier jo at mme metter mer og at de sover lengre perioder. Kan jo være et alternativ.

 

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...