LizzyG Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 De er veldig flike på Bragernes legekontor. Tror jeg hadde en lege der som het Arne.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Alle på Grew wedel legesenter er jeg iallefall fornøyd med :-)
LizzyG Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Arne Øiestad het legen jeg hadde på Bragernes Legesenter, og han er veldig flink.
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 er bragernes legekontor og bragernes legesenter det samme? Er ikke så kjent her, men vi er ikke fornøyde med legesenteret iallall.
En_av_hver Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Eller Alllmennlageklinikken i Albumsgt. Der er det to damer:-)
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 oki kanskje vi er drit uheldige med legen vår, han er null niks interessert. Hver gang og gutten vår har vært myyyye syk, ørebarn og astma ++
LizzyG Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg var hvertfall veldig fornøyd md Arne Øiestad.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Husker ikke hva han heter, men de på Konnerud legesenter er flinke:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå