Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Begynnte for noen uker siden å på hendene og med våte ringer under armene, vet ikke hvorfor, jeg har angst så er alltid litt bekymret. Så har jeg ikke for så lenge siden begynnt å studere, så er utrolig stressa og sover lite.. så drikker jeg veldig mye kaffe (5-6 kopper dagen) kan dette være årsaken ?? Irriterende å ha klamme hender til tider.. Så nå sitter jeg her bekymret siden jeg har helse angst og det blir bare værre :-s
så var vi 4 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 du kan smøre de inn med sånn deodorant (er det stop 24 den heter tro?) på hendene og under armene hvis det er plagsomt. Jeg drikker 5-6 kopper kaffe før frokosten uten å være nevneverdig plaga av svette verken her eller der
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 hmm ok, vet jeg har vært plaget med dette tidligere, da var jg veldig stressa og ja.. men så har jeg bare spist sånn 1-2 ganger om dagen i det siste pga får ikke tid til å spise.. sånn var d sist gang også
Januarjubel! Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ok, du stiller vel diagnosen ganske greit selv. Du må stresse mindre rett og slett. Bedre blir det ikke før du enten 1: stresser ned av deg selv eller 2: biter i deg helseangsten og kommer deg til legen! Langvarig stress kan føre til alvorligere ting enn det du beskriver her, så det er bedre å ta tak i det nå. Om du studerer på et større sted kan det jo hende de har mestringskurs/ sosionomtjenste/psykolog spesielt rettet mot studenter og deres (stressende) hverdag. Jeg vet at uio har et godt tilbud. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå