binky Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 har noen av dere mulighet til å øve? når begynte dere å øve igjen? har en 3 månder gammel gutt som blir rastløs når jeg øver :0)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei, er det flere musikermammaer her ja, hva spiller du? Hva med å sette på babycall mens han sover? Jeg begynte å øve så smått når min var 6 uker, men da var mannen min også hjemme. Vi begynte å øve begge to når gutten ble 5-6 mnd tror jeg, da sov han fra 19 på kvelden og litt lengre lurer på dagen og ting ble litt enklere generelt. Etter 6-7 mnd har vi også øvd litt mens han hører på, og det går bra nå, ihvertfall en liten stund, hvis han har noe å bite på. ;-)
binky Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Hei, jeg spiller piano. Dere da? Jeg begynte også å øve noen uker etter jeg hadde født..da han sov. Nå vokner han desverre av spillinga mi Men det er godt å vite at det blir bedre. Savner voldsomt å spille, trodde han skulle 'like' det siden han har fått det med seg fra starten!!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 pianist jeg og. jeg opplevde akkurat det samme. ble litt lei meg når jeg prøvde å spille mens han sov og han våknet og gråt sårt. enten syntes han det var helt forferdelig når jeg spilte når jeg var gravid, eller så savnet han å være inni magen...vel hehe... jeg droppet ihvertfall å øve mens han hørte på en stund - men nå liker han det, nå er han vel såpass stor at han forstår sammenhengen mellom bevegelsene og lyden. idag satt han og lo mens jeg spilte. han liker også å sitte og klaske fram noen toner selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå