Gå til innhold

Drar dere på jobb med feber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må legge til at det er nødvendig for bedriften at jeg kommer på jobb.. Men lite fristende med feber og influensa:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden. Det har hendt, men bare om jeg hadde avtaler/møter som var vanskelige å flytte.

Dersom du faktisk har influensa tror jeg neppe du er i stand til å gå på jobb, forresten.

Skrevet

Jeg var p[ jobb i dag. Med feber og influensa i kroppen. KOmer ikke til [ dra i morgen om jeg ikke er bedre. Det var helt forferdelig, trodde hodet skulle eksplodere. hihi er assistent i 5 klasse.

Skrevet

har man influensa skal man ikke gå på jobb spør du meg... er jo smittsomt, man føler seg heeeelt jævlig og man blir fortere frisk hvis man ligger hjemme under dyna og slapper av :)

Skrevet

Eit godt poeng i den sammenheng: du kan smitte resten! Og totalt sett mister arbeidsplassen meir arbeidskraft. Såg ein lege som meinte at ein burde holde seg heime med influensa pga det. Eg sjølv har ingen behov for å "spele helt", verden går ikkje under uten meg...

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men så har jeg aldri feber heller da. ;o)

Skrevet

Ta deg en sykedag! Firmaet går ikke konk om du har feber og er hjemme.

Skrevet

Det er kanskje nødvendig for bedrifte at du kjem nå men er det nødvendig for bedriften at du smitter 3 andre som kjem til å vera borte??

Eg hadde nok ikkje reist på jobb. Det er litt vannskelig å bedømme når du ikkje skriver hvilken bedrift det er og kva du gjer. Men eg hadde ikkje møtt opp.

Skrevet

Jeg går ikke på jobb med feber, men har heller ikke lov til det, da jeg jobebr med mat.

Skrevet

Det har aldri skjedd tror jeg, men jeg har heller aldri feber..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...