AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 På dagtid når hun ligger alene kommer det klagerop høyere og høyere. Jeg klarer ikke å tenke en gang, så mye "bråker" hun.. :0) Er dette signaler på at hun ikke vil ligge alene eller er det noe galt fatt, tror dere? Hun er stille når jeg tar henne opp, men klager når hun ligger på ryggen på fanget mitt. Liker ikke å ligge på magen noe særlig, er 3,5 mnd. Kan jo ikke gå rundt med henne hele dagen heller.. Blir litt frustrert, kjenner jeg.. Er det vanlig i den alderen eller er hun litt ekstra krevende..? :0) Så har vi natten, da, men den kan jeg skrive om i en annen tråd..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Tror det er vanlig at ungene i perioder er mer krevende ja. Hun begynner kanskje å bli mer og mer nysjerrig på omgivelsene sine, og så strekker ikke fysikken til, og da blir hun kanskje frustrert! Syns i alle fall det virket sånn med min gutt. Har gått i rykk og napp, hver gan han har lært seg noe nytt på gulvet (f.eks rulle, gå i sirkel, krype osv) har han blitt mer tålmodig. Men etter en stund vil han lære mer, og blir utålmodig. Virker som at hodet vil mer enn hva kroppen klarer Tror det er normalt, de må jo nesten fatte interessen for å komme seg mer rundt før de klarer det
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Det kan jo være noe i det, ja. :0) Vi får bare trene mageleie så går det vel fremover etterhvert.. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå