Gå til innhold

Feber, bør en ta febernedsettende?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 og har blitt forkjølet og trolig fått influensa. Føler meg tung i hodet og i kroppen og er ganske varm. Har sannsynligvis litt feber. Bør en ta febernedsettende da, med tanke på barnet altså, eller kan jeg bare avvente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja når du har feber har barnet det også har jeg hørt.

paracet er uansett helt ufarlig så det kan du ta!!!men ikke ibux...

Skrevet

Ja, jeg mener å ha lest, at dersom en får feber, bør en ta febernedsettende. Paracet er helt ufarlig, så det kan du trygt bruke.

Ta godt vare på deg selv nå da, og ha riktig god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...