BEA-77 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er i uke 36 og har blitt forkjølet og trolig fått influensa. Føler meg tung i hodet og i kroppen og er ganske varm. Har sannsynligvis litt feber. Bør en ta febernedsettende da, med tanke på barnet altså, eller kan jeg bare avvente?
storkenerpåvei. Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ja når du har feber har barnet det også har jeg hørt. paracet er uansett helt ufarlig så det kan du ta!!!men ikke ibux...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg mener å ha lest, at dersom en får feber, bør en ta febernedsettende. Paracet er helt ufarlig, så det kan du trygt bruke. Ta godt vare på deg selv nå da, og ha riktig god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå