M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Nei, jeg er ikke redd nei...hehehe
Blomsterenglene Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Glad for at det ikke tordner her hvertfall.. For jeg er litt små redd når det tordner om natta.. men om dagen bryr jeg meg ikke..
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 åååå jeg hater lyn og torden..(((( begynte å grine engang jeg(ja ikke sååå lenge siden heller),hele huset rista og jeg kjente det så jævlig godt..
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Neida... nyt det at du sitter inne og ikke er ute og går.... Leg deg en kopp god varm drikke og noe godt å spise....
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg syns det er så spennende, elsker lyn og torden, uvær . Høst er den beste tiden :=)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Å, da hadde jeg blitt hysterisk. Hater lyn og torden og er livredd når det er slikt vær:( Natta etter at mini ble født i fjor, var det ett forrykende tordenvær. Jeg satt alene med knerten på hotellrommet og skalv. Jeg var så stresset at du aner det ikke. Mamman min lå og vurderte om hun skulle komme og være til meg...
chill+enda en til Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Hører ikke noe jeg... Hvor i Bergen bor du'a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå