Gå til innhold

Kjøper dere julegaver til venninners barn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Synes fort det blir veldig mange å handle presanger til, og har ikke all verdens med penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til de søteste heheh, nei da vi pleier å bli enig om gave osv...men bare med de nærmeste vennene. Behøver ikke være så dyrt heller:o)

Liten oppmerksomhet:o)

Har barn selv så vi bytter liksom...

Skrevet

Nei... Bytter med to stk. En kompis og hennes beste venninne.

Skrevet

Det kan dere jo avtale. Jeg kjøper til noen av mine venninners barn. Min bestevenninnes barn samt at gutten min på 5 gir gaver til et par kamerater.

Skrevet

Vi kjøper ikke til barna, men venninnene imellom. Barna får da jaggu nok gaver! ;-)

Skrevet

jeg kjøper til ei venninnes barn,men det er fordi jeg er fadder til eldste,og derfor syns jeg må ha til de to minste også...men vi kjøper aldri veldig dyre ting!!

Skrevet

Kjøper til dei ja , men ikkje så mye da... max 50lappen på hver......

Skrevet

vi kjøper til noen venners barn. Bare til de hvor vi også kjenner ungene godt.

Syntes det er så rart at mange av dere avtaler hvem dere skal kjøpe julegaver til. Da blir det jo bare bytting... Jeg kjøper gaver til de jeg har lyst å kjøpe til, fordi jeg syntes det er koselig og ønsker å glede de.

Spiller da ingen rolle om de ikke hadde tenkt å kjøpe til meg eller mine barn.

Skrevet

Ja til de nærmeste venninnene mine kjøper jeg. men så er det bare to av dem da, som har fått barn enda :)

Skrevet

Ja, jeg kjøper gave til barna deres. Men, jeg har bare to nære venninner som har barn da, så det blir bare to gaver ekstra.

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort, har aldri kjøpt til venninner heller.......det får da jaggu holde å kjøpe til familien min og samboers familie....

Skrevet

Jeg kjøper til bestevennina mi og hennes sønn. Resten av vennene mine kjøper jeg ikke til. Vi har pleid å satse på en julefest eller noe hvert år i stedet. :)

Skrevet

Vi kjøper en liten ting til venners barn. Ikke noe dyrt, men en liten hilsen. I fjor fikk alle hjemmestrikkete votter, luer og sokker.

Skrevet

vi har en tradisjon med vennepar at hos de fleste så er det barna som får gave..hos vennepar som ikke har barn så er det en gave til paret..syntes det er veldig koselig å kjøpe julegaver...men det er bare snakk om en femtilapp eller no slikt...mest bare for å gi en liten oppmerksomhet...

julen er til for de minste så syntes det er arti å kjøpe en liten ting til ungene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...