Gå til innhold

Blodig oppkast..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan høres ut som et "hysteri-innlegg", men det er det ikke. Jeg har spydd nesten hver morgen nå, og idag så var det blodtilblandet oppkast.. Jepp, jeg studerer oppkastet mitt, hehe, neida. Men jeg må ærlig innrømme at jeg freaka litt ut der og da. Var meningen å ringe lege idag, men rakk det ikke pga jobben... Så jeg lurer jenter, er det noen av dere som har opplevd dette før, og kontaktet lege? Hva ble evt sagt og sjekket?

Håper på svar :)

Hilsen en som vil være Anonym :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan mulig komme av sår i mage og spiserør.. trenger ikke være verre:) eneste jeg vet:)

Skrevet

jeg veit nå ikke, hehe, i og med at jeg aldri har opplevd det før. Så tenkte bare å høre med dere jenter. Får se om det gjentar seg, før jeg evt ringer noe lege. Skal til jordmor på torsdag da, og det gleder jeg meg veldig til. Kanskje hun har noe svar :)

Skrevet

forhåpentligvis aldri spydd så mye før heller kanskje

Skrevet

Skjedde akkurat det samme med meg. Bare at det var ikke blodig oppkast, var mer bare blod som kom hos meg. Så det var egentlig ganske skremmende å se det komme så mye blod som det gjorde, kanskje et vanlig kjøkkenglass omtrent, friskt rødt blod. (Sorry detaljene) Var hos legen min og han sendte meg rett på føden så jeg fikk sjekket på UL at alt var bra med fosteret. Det var det heldigvis =) Fikk beskjed om å kontakte føden hvis det skjedde igjen. Noen dager senere gjorde det nettopp det, og jeg gjorde som jeg fikk beskjed om sist. Fikk beskjed om å komme inn å få undersøkt det nærmere denne gangen. Etter å ha blitt undersøkt litt, bestemte de seg for innleggelse. For å observere.

Tok blodprøver og blodtrykk. også fikk jeg litt væske intravenøst fordi jeg hadde fått i meg så lite i det siste.

Så jeg fikk god hjelp med kvalmen min osv, men det med blodet fikk jeg aldri noe mer beskjed om enn at det måtte bare være et blodkar el.l som hadde sprukket i spiserøret kanskje pga at jeg har kastet opp såpass mye, og da tærer magesyren

endel på spiserøret og kan forårsake noe slikt.

Men var visst ikke noe spesielt de gjorde med det . Siden har det heldigvis ikke kommet mer blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...