Gå til innhold

ul og kjønn idag :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul idag og ble satt en uke fram, så nå er jeg 18+1 :-). Kinesisk fødselskart hadde sagt at "jeg skulle få en jente nå", men på ul idag så de at det var en liten gutt :-). Så ikke alltid det kartet viser rett :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul og en liten gutt i magen:) Var på ul selv i forrige uke..

Skrevet

Så morro :o) Skal på Ul nå på Fredag som kommer... Gleder meg kjemåe myyyye :o) Allerede 4 uker siden jeg var på UL sist, går sååååå fort... Nå skal jeg inn for å se om di kan se kjønnet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...