månesol Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 var på ul idag og ble satt en uke fram, så nå er jeg 18+1 :-). Kinesisk fødselskart hadde sagt at "jeg skulle få en jente nå", men på ul idag så de at det var en liten gutt :-). Så ikke alltid det kartet viser rett :-).
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer med vel overstått ul og en liten gutt i magen:) Var på ul selv i forrige uke..
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Så morro ) Skal på Ul nå på Fredag som kommer... Gleder meg kjemåe myyyye ) Allerede 4 uker siden jeg var på UL sist, går sååååå fort... Nå skal jeg inn for å se om di kan se kjønnet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå