Gå til innhold

Hvor mye "lommepenger" har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å refinansiere lånet vårt og har satt opp budsjett. Når vi trekker alle utgifter, forsikringer, sparing, bensin, mat, treningstudio etc. så sitter igjen med ca 2500 kr hver til fritt forbruk? Hvor mye har dere?

Da sparer vi full BSU + 2000 i mnd og litt til gutten vår.

Noen som sitter igjen med lignende og har erfaring på om det er greit eller ikke?

 

Har dere lånet på 20, 25 eller 30 år.

Ble mange spørsmål dette..., men fint om noen svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har igjen ca 10.000 av min lønn etter at alle utgifter er betalt. Mannen min har mer igjen..... Men av disse pengene skal det betales mat, apotek, lege, klær, frisør osv osv

Vi sparer barnetrygda til sønnen og et par tusen til "ikke noe" eller kjekt å ha om noe skjer konto. Tømmes i grunnen jevnlig for det skjer alltid noe i dette huset......

I øyeblikket har vi satt lånet på 30 år fordi vi driver med småbarnstiden, familieforøkning og forbedring av huset, men vi har alltid hatt det på 20 år tidliger og skal ha den ned igjen på det straks jeg er i jobb igjen. Bare litt godt å ha litt ekstra å rutte med nå :)

 

 

Skrevet

vi har ca 16 000 kr igjen etter faste utgifter. Det skal da dekke mat, bensin, klær og alle andre ikke-faste utgifter. Har lånet på 15 år, så det er kun 5 år igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...