januarbaby+maibaby Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hva kan det være? Skikkelig vondt når jeg sitter tilbakelent på stol og når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 jeg har hatt en del vondt i halebeinet jeg også, kan sikkert være tegn på bekkenløsning.. men det går som regel over over natten. Får spesielt vondt når jeg har vært mye i aktivitet, vasket og ryddet hus.. eller bare sittet i ro hele dagen og når jeg da skal reise meg.! tror egentlig de fleste gravide opplever litt vondt i halebeinet til tider.. men blir det for plagsomt kan jo du ta det opp med legen/jordmor på neste kontroll.. Lykke til!!
camosilla Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Dette fikk jeg tidlig i svangerskapet, og nå har jeg bekkenløsning (og fortsatt vondt i halebeinet). På meg var det begynnelsen virker det som.
YumYum2 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg har og veldi vondt i halebeinet, men hadde det før jeg ble gravid også. er mye verre nå da:P
apea28 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Sliter med akk det samme. Var hos fysio i dag for utredning og skal gå til henne en gang i uken heretter. Ettersom halebeinet er endel av bekkenet er det viktig å prøve å holde det stabilt.Ikke mye "stress" farting hit og dit, ta det rolig og sitt alltid på pute (mykt underlag og forsøk å rette opp ryggen slik at halebeinet blir avløst...) Fikk masse tips, men du burde kanskje dratt til legen og fått en henvisning til fysio. Fått endel øvelser jeg skal gjøre pluss pluss. Jeg har ikke såååååå fryktelig vondt, men litt slik du beskriver, men det er ofte greit å begynne jobbe forebyggende alt nå. Foe meg begynte det når var 12 uker påvei, men jeg tenkte det var helt normalt. Nå er jeg i uke 29 og skal prøve holde det i sjakk frem til fødselen. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå