venter nr2;)19,03,08 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Han klør og klager sånn over baken sin...har smurt med zink salve og han er ikke rød og irritert men har gjort det...av og til når han har bæsja så er det blod i baken men ingen sår og se...har lurt på mark men bæsjen ser ok ut! kan jo være eit rift på innsida men dette har han hatt i snart tre uker...noen dager bedre enn andre men hva kan det være?
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har han vondt for å få ut bæsjen da? det kan hende han har en trang endetarmåpning?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Det kan kanskje være småmark. Ta han med på helsestasjonen eller lege for sjekk
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dette ville jeg ringt til lege om... Blod, men ingen sår...Ja, det kan være en rift, men hadde det ikke da gjort vondt? Har desverre ingen gode svar, men ville snakket med lege, siden han har gått slik såpass lenge. Lykke til!
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar...nei han har vist ikkke vondt for og bæsje har eg forstått...
Maigullet Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Dersom blodet er friskt, betyr det at det kommer fra langt nede i tarmen, noe som kan komme seg fra ei rift. Han er ikke hard i magen da? - Eller eventuellt har han vært det? Det kan jo være han har en innvendig hemorroide, det kan vel klø... Ville kjøpt inn druer og sviskeyoghurt jeg, - og oppmuntra til å drikke masse vann
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 kan det være sopp? han har vært våt i rumpen så er det vel lett for? en venninne sin sønn hadde det når han var 1 år.. tok en canesten-salve på et par dager så var det bra igjen =)
secondmum Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hva med hemorider da, har du sjekket det .håper dere finner ut av det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå