Gå til innhold

Da hopper jeg over hit med min lille jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en nydelig datter 27.okt!

I morgen ses noen av oss på EGON i Lillestrøm kl 14:)

Jeg har bestilt bord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til forumet med de rare i :-)

Skrevet

nei nei nei mortilgunnar, dette er ikke "mine, dine våre"-forumet ;)

Velkommen hit, og gratulerer meg jenta di :)

Skrevet

godt poeng Min lille supergutt :-)

hva er vi da? forumet med de normale i?? :/ eller forumme med superkvinnene som greier alt selv? :-)

grattulerer med jenta de foresten. så utrolig teit av meg og ikke få med meg at du er en sånn som meg, som er alene fra dag 1. kos deg med henne og følg hjertet. da går alt bra :-)

Skrevet

nei det må vel kanskje være forumet med de "truende biomødrene" hvis vi spør noen av de "onde stemødrene" ;)

Skrevet

nå må vi slutte og sette folk i bås, ellers blir det ikke noe plass til kua :-)

Skrevet

he he... så for meg at en gjeng sinte stemødre kom løpene i flokk inn hit for og fortelle hvor snille og ikke sjalu dem var. og det følte jeg at vi med fordel kunne ungå, for alle parter sin del.

hm... jeg lurer på hvor smart/dum en ku er. det har jeg aldri tenkt på før (tror jeg)

Skrevet

De må jo være litt smarte, tror du ikke? Melk er jo godt, ingen som er særlig dum kan vel lage det? ;) Spesielt ikke mødre hahahahha

Skrevet

nja drøvtygging og melksprengte jur, føler meg nesten litt beslektet:P

Skrevet

pattedyr kaldes vi, derfor du føler deg beslektet... haha.. jeg påpekte det for en X en gang... han ble sprut rød og sa jeg ødlag det fine med pupper...haha

Skrevet

Velkommen over scnuppa! Jupp - vi ses på Egons i morgen! (om ikke den dåpsamtalen drøyer veeeeeeldig... c",)

Skrevet

og derfor X.... hahaha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...