Holly❄️ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Eller er det mest et sånt praktisk kjentskap? Møtte dagmamman vår (hadde dagmamma for noen år siden) på byen en gang, og hun ble så flau.. hehe, mente vi fikk feil inntrykk av henne når vi så henne ute på byen:) Men det gjorde vi jo ikke.. skjønner jo godt at de har et liv utenom dagmamma-jobben, og alle tar jo seg en fest i ny og ne:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Kjenner ikke dagpappaen til jenta mi noe spesielt annet enn at vi slår av en prat når jeg henter henne.
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg kjenner henne ikke noe særlig utenom at hun er dagmammaen til sønnen vår. Fikk henne anbefalt av ei venninne og jeg er helt utrolig fornøyd! Men dagmammaen min fra jeg var liten har faktisk hele familien kontakt med ennå. Vi ses mange ganger i året, hun og mannen var i dåpen til gutten vår og skal jeg gifte meg noen gang, så er de øverst på lista sammen med famlien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå