Mrs. Bouquet Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hvilke programmer bruker dere? Finnes det noe man kan laste ned fra nettet gratis? Har på pc et som heter Picasa2 og Photorecord, men det blir ikke så spreke kort av det.
Koala *g07* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har brukt scrapbook flair. www.scrapbookflair.com Ellers funnet bakgrunner etc på div nettsider.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 signerer hun over her.. ellers kan du laste ned photomix ..men det kan jeg ikke selv..hehe..
Mrs. Bouquet Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Takk =) Da skal jeg prøve det
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 kan også prøve photofiltre men jeg kan ikke det heller.. hhehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå