jubajuba2 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Det blir 21 mnd mellom våre små,og lillegutt trenger vogna si i bhg for dupp enda da(vil jeg tro) Så da må vi jo ha ei vanlig vogn til til babyn,er usikker på om søskenvogn er rett for oss. Hva med dere`?
Suprise! Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Babyen skal få bruke kombivogna,datteren min bruker en sportsvogn. Skal jeg ha begge med meg skal hun få sitte på et søskensete på kombivogna. Blir 16 mnd i mellom dem... Hva som passer dere best vet ikke jeg;)
Kakebakesøte Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vi har en Phil&Teds e3 vogn med søskensete til å montere enten foran eller bak. Mykbaggen i Teutoniavognen vi har til eldstemann passer fint i den nye vognen. Teutonian står i barnehagen og der må den nok stå en stund til. Blir så og si 2 år mellom dem
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Blir 22 mnd mellom våre. Datteren vår kommer fortsatt til å ha Simoen som sovevogn i bhg. Så kommer jeg til å kjøpe bag til OTH'en vår til babyen. Og når nr 2 har vokst ut av bagen så kjøper vi en OTH tvillingvogn tenker jeg. Det er hvertfall planen så langt. Mulig vi kjøper tvillingvognen litt tidligere, vi får se an behovet når den tid kommer.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 har kjøpt tvillingvogn vi. Mette-tvillingvogn fra babysam.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå