hoppendegla Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 auu... er i uke 29... hørt noen si det er magen som strekker seg.... noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Min jordmor anbefalte varmepute, og å ligge og hvile seg selvsagt. Har ikke prøvd det selv da.
glad i mange barn Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 er absolutt livmor båndene som strekker seg.barnet der ikke skal ha go plass å slå salto se du,men det er faktisk ikke så veldig mye å gjør det går over,et varmt deilig bad hadde hjulpe litt i allefall......
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde bekkenløsningn skambeinet...det var au. Sov med en dyne mellom beina og unngikk nedoverbakker, og da var det ikke så au.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Støttebelte hjelper utrolig mye for meg... brukte det en periode jeg hadde veldig vondt da jeg gikk mye, men nå bruker jeg det nesten ikke lenger... Bør bare brukes hvis du skal ut på lange byturer o.l., greit å få trent de musklene også når du skal korte turer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå