MatsogMamma Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Tok test i går, på IKM, og jammen var den positiv. Hadde en SA forrige mnd som var første PP og trodde at syklusen hadde forvillet helt bort, men jammen satt den igjen. Kjære vene så fort alt gikk denne gangen. Bare den klorer seg fast nå da. Har overhodet ingen symptomer enda så det føles litt uvirkelig. Håper ikke det er negativt? Lykke til alle andre, så sees vi på 1. trimester snart:-) Lykke kos.
kaje Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer så masse.... Lykke til med svangerskapet. Hvor gammel er du da... siden du kaller deg gamla...
MatsogMamma Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 He he, er 36 år. Akkurat passe gammel. Har en del kolleger som er gravide og i 20 årene, så på jobb føler jeg meg rimelig moden ja:-)
annem-gravid:-)))) Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så masse og lykke til. Klem
jenkas69 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Så flott! Gratulerer så masse! Jeg er 6+1 i dag, hadde omtrent ikke symptomer i starten jeg heller, og de symptomene jeg hadde kom og gikk. Puppene sluttet plutselig å være ømme, og jeg blødde litt til og med. Ikke kjempemye da, men nok til at jeg trodde det var mensen som var på vei. Men nå har det tatt seg opp litt med symptomer, og jeg skjønner at jeg faktisk er gravid:) Det med symptomer kan visst variere veldig har jeg skjønt. Lykke til med svangerskapet!
Dotten Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Gratulerer så masse og lykke til med voksende mage
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Gratulerer så masse, og lykke til videre i svangerskapet! Håper alt går bra for deg denne gangen. Klem
martine68 Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 He he du er jo bare ungpia jo. Gratulerer så masse med den lille spiren din. Masse lykke til i svangerskapet. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå