-Mariposa- Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Og den blir ikke lang, for her skjer det NADA! Og det er vel det som er meningen... *sukk* jeg har jo skjønt at ALL snakk om eller rundt babyer (eller hvis jeg bare tenker på det og han skjønner det) så er det press. Så nå snakker vi ikke om noe som helst sånt for tida. Hadde såååå lyst i stad for han sa noe om familiemiddager og hvor koselig det var (han refererte til sin egen far og deres familiemiddager, ikke noe om framtida), og jeg hadde dritlyst til å si noe sånt som at kanskje om noen år så kan vi også ha koselige familiemiddager (hele samtalen dreide seg egentlig om et bord, hmmmm). Men, jeg sa ingen ting. Og sånn går det her. Jeg har eksamen og sambo skal på tusen (i alle fall 5) julebord før jul og har vært på div Halloweenfester i det siste så han får i alle fall vært ung og uansvarlig så det holder Men så er han så skjønn og tar vare på meg og lager middag hver dag mens jeg leser til eksamen. Så det er det som skjer hjemme hos oss for tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå