Kari-mor :) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg brukte før Trionoridol og var fornøyd med de. Jeg har en pakke med cerazette liggende her som jeg fikk når jeg ammet, men ha hørt mye negative erfaringer med denne, så har derfor ikke prøvd den. Kan dere anbefale noen til meg?
LizzyG Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg bruker Yasmin28 og er veldig fornøyd med den. Men så har jeg en kropp som ikke er følsom for hormoner så har aldri hatt noe plager av p- piller.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 ingen:( p-ring er ok om du tåler hormoner.
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg er av typen som ikke tåler hormoner, og har prøvd x-antall merker. Etter mange merker har jeg nå brukt Mercilon i ca. 1 år og føler de fungerer for meg.
Kari-mor :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar jenter Kroppen min tålte fint de p pillene jeg brukte før,men siden de ikke finnes lenger må jeg jo prøve noe nytt. Tror jeg skal prøve yasmin jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå