Gå til innhold

Dere som har baby på 3 mnd/3,5 mnd og gir bare mme.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julia spiser 140 ml hver gang, og spiser mellom fem og syv ganger om dagen. Hun er tre måneder.

Skrevet

Hei,

Sindre er 3 mnd, og han har 5 måltid i døgnet.Noen ganger spiser han mye, andre ganger lite. Men mellom 130 - 180 ml er vanlig.

Skrevet

Har nettopp begynt med kunn mme om dagen, derfor jeg spør =) Gir han 5-6 måltid om dagen, ca 130-160 spiser han da.

Skrevet

Jenta mi på 3mndr spiser 160ml til hvert måltid. 5 ganger i døgnet. 800ml til sammen

Hvor mye veier ungene deres da? Jenta mi er 6,8kg. Er ikke tjukk, bare gode kinner...:-)

Skrevet

Sander er 3 mnd og 2 uker. På 3 mnd kontrollen var han 6,2 kg :)

Skrevet

Julia veier 5,7 kg.

Født 2.august.

Gode kinn er bare deilig:)

Skrevet

Ja det er helt normal mengde. De styrer det ganske godt selv. :-) Vet å si fra hvis det blir for lite. Jenta mi har en tendens til ¨å ville ha mer til kvelds..så jeg lager til 200ml, men det er sjelden hun spiser opp alt sammen. Men hun sover hele natten så hun blir nok god å mett. :-)

Skrevet

La han halv ti i går, sovna og sov helt til 6 imorrest!! Deilig! Sikkert pga jeg begynte med mme for fullt i går :) God og mett unge er det beste!!

Skrevet

Ja hverdagen ble mye enklere her også når vi begynte med kun mme. Bedre å se at ungen har det bra enn at en skal tyne de få dråpene en har i puppen, bare for at HS sier at puppen er best. Enkelte ganger går det bare ikke. Jeg har aldri angret på den avgjørelsen. :-)

Skrevet

Angrer heller ikke :) Hs støtta meg helt og sa at hvis vi hadde det bedre så var det det beste for oss :) Ammer ikke for enhver pris altså.. Ammehysteri overalt! Går det ikke så går det bare ikke.

Skrevet

Jente vår blir 4 måneder 12.nov og vi gir også kun mme.

Hun får ca 140mm 4-5 ganger i døgnet.

Vi øker på til 200 på kvelden (ved 19 tiden) da sover hun gjerne rundt til kl 08. Så blid og fornøyd

Bruker bittelittegranne malt på et par flasker i døgnet

Hun veier nå 5kg og er 57cm lang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...