nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 nå er han 4 uker og han er våken 30-45 min inkludert amming. hvis jeg legger han etter det blir han overtrøtt og får ikke sovnet.. hvor mye skal jeg øke på våkentiden etter hvert som han blir 2-3 4-måneder osv uten at han blir overtrøtt? hvordan gjør du det og hvor gammel er bebyen din?
Kufiolilla Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har ikke tenkt noe på at jeg må styre våkentiden i det hele tatt jeg, tar det bare som det kommer her i huset... Min er 8 uker snart. Legger han ikke fra meg hvis han er "i slaget", da utnytter jeg tiden til å snakke med han, bære han litt rundt så han får tittet o.l. Evt legge han på teppe/ stellebord under oppsyn så han får sprelle. Og så avslutter jeg og propper i en smokk når han begynner å bli uinteressert/ sutrete, evt ammer bittelitt til. Det roer han ned litt igjen. Så sovner han enten i armene mine, eller etter å ha ligget og tittet eller sutret litt i vogna. Så disse våkenperiodene styrer han i stor grad selv føler jeg, og inkludert amming og bleieskift varer de fra 1-2 timer. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå