Spira31 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei! Bestilte meg time til tannlegen...hadde jo ikke vært der på en god stund og siden jeg fikk baby i august var det jo på tide... har ikke hatt hull før (bortsett fra i melketenner), men nå denne gangen fant hun (tannlegen) ut at jeg har et hull i visdomstannen øverst til høyre... måtte nesten regne med det siden jeg har vært gravid og kastet opp mye sa hun + litt betennelse i tannkjøttet (blødde lett).., ble sånn når jeg var gravid... da omtrent tålte jeg ikke tannkrem, ble superkvalmen av den! Jaja..uansett..valget mitt nå er å fikse det hullet (borre og sånn) eller å trekke hele tannen. Ikke særlig festlig noe. Hva hadde dere gjort? mvh
mayaya Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 visdomstenner bør jo ut før eller siden uansett, så jeg hadde ikke kosta på den noe.
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ville trukket den, hadde ikke orket å påkoste den reparering da den likevel må trekkes etterhvert.
Spira31 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 koster det mer/mindre å trekke enn å borre da? noen som vil fortelle meg hvordan det var å trekke? en bedøvelsessprøyte eller flere? Raskt og greit? hmm
mayaya Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 det er bare å bedøve ja. I noen tilfeller refunderes også trekking av visdomstenner av trygdekontoret. Men du kommer jo sikkert til å trekke den en gang uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå