Gå til innhold

hva ville dere gjort? ang. tannlegegreier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Bestilte meg time til tannlegen...hadde jo ikke vært der på en god stund og siden jeg fikk baby i august var det jo på tide... har ikke hatt hull før (bortsett fra i melketenner), men nå denne gangen fant hun (tannlegen) ut at jeg har et hull i visdomstannen øverst til høyre...

måtte nesten regne med det siden jeg har vært gravid og kastet opp mye sa hun + litt betennelse i tannkjøttet (blødde lett).., ble sånn når jeg var gravid... da omtrent tålte jeg ikke tannkrem, ble superkvalmen av den! Jaja..uansett..valget mitt nå er å fikse det hullet (borre og sånn) eller å trekke hele tannen.

Ikke særlig festlig noe. Hva hadde dere gjort?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visdomstenner bør jo ut før eller siden uansett, så jeg hadde ikke kosta på den noe.

Skrevet

Ville trukket den, hadde ikke orket å påkoste den reparering da den likevel må trekkes etterhvert.

Skrevet

koster det mer/mindre å trekke enn å borre da?

noen som vil fortelle meg hvordan det var å trekke? en bedøvelsessprøyte eller flere? Raskt og greit? hmm

Skrevet

det er bare å bedøve ja. I noen tilfeller refunderes også trekking av visdomstenner av trygdekontoret. Men du kommer jo sikkert til å trekke den en gang uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...