Gå til innhold

Kiwi kid, trenger masse svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skeptisk til å kjøpe fra utenlandske nettsider, men har veldig lyst på en Skip Hop Dash derfra, som koster 65 dollar- 350 kroner. Den koster jo 800-1000 norske kroner i norske nettbutikker.

http://stores.kiwi-kid.com/-strse-259/Skip-Hop-dash-Canvas/Detail.bok

Er det kun disse 65 dollarene man betaler? Noe toll eller frakt utenom? Lest så mye her om at de sender som gave og at man dermed ikke betaler toll..

Hva er deres opplevelser? Er forresten Kiwi kid amerikansk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte den sorte dash derfra i dag, og gleder meg til å få den :-) Koster 65 + 20 dollar i frakt, og jeg håper det er som hun på 2.tri skrev i tråd i dag at de krysser av på gift så jeg slipper å betale toll og moms :-)

Vet ikke hvor lang tid det tar før jeg får den, men jeg fikk mail om Tracking nr så jeg får følge den :-)

Og ja, den er fin! :-)

Skrevet

OI suverent kjapp service der i allefall! Your order from Kiwi Kid LLC has shipped. Invoice No. xxxxx

Bestilte vesken for 1 time siden, det var vel før de åpnet der, og nå fikk jeg mail om at den var sendt hehe

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn stelleveske derfra for et par år siden, blei veldig fornøyd. Kan ikke huske om jeg betalte toll, frakt o.l i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...