Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på vel 2 mnd. vil pluttselig ikke sove andre steder enn på fanget på dagtid! Hver eneste gang jeg legger ham fra meg (i vuggen,sofaen ol.) så vokner han etter 15 min ca.

Men om han får sove på fanget så kan han sove i 2 timer.

Før sov han fint for seg selv i opp til 4 timer!

Er dette vanlig?

Utrolig slitsomt dette...jeg kan jo ikke sitte med ham på fanget halve dagen heller...

Han er veldig brelete...vil henge på meg hele dagen helst. Og bli bært i bære sele vil han heller ikke, det er visst ikke det samme som å bli bært i armene...

Så jeg får jo ikke gjort noe som helst om dagene.... Råd/tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle babyer liker seg best hos mamma. Men man må lære babyer at sengen også er bra. Det er nok bare til å la han skrike litt. La han sovne inn i sengen også. Gjør det gjerne litt tett for ham. Kanskje bagvognen hadde vært en idè noe mnd til.

Skrevet

Takk for svar.Men var helst på dagtid jeg mente... om natten ligger han i sengen.Men må sovne på fanget først da....heh..

Syns han er for liten til å ligge å skrike nå.

Skrevet

Jenta mi er også mer våken på dagtid nå, og sover i kortere perioder en før. Jeg tror ikke det er farlig. Det var en periode hun absolutt ikke ville ligge når hun var trøtt, men det har gått litt over nå. Mye takket være vippestolen. Der kan hun sitte og more seg lenge, til hun sovner helt av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...