Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 er så oppgitt og sint på eksen min, far til barnet vårt. hadde vært sammen i 4 år da vi fikk barn, og trodde jeg kjente han. nå som det er slutt er det umulig å forholde seg til han. han saboterer alle avtaler vi har, også de skriftelige jeg har tvunget gjennom. han går bak min rygg til våre tidligere felles venner og sier så mye usant og fæle ting at det er ikke til å tro. at jeg saboterer samværet og nekter han å se sønnen sin (han avlyser alltid sine egne avtaler!!) i tillegg er jeg en psykopat, ustabil som mor, ganske sannsynlig at jeg går på dop, han er visstnok dypt bekymret for mine evner som mor osvosv. han er en mester til å få sympati, og flink med ord. jeg har alt mitt på det rene, så det er selvsagt bare tull. nå har han vært i barnehagen og fortalt til alle som vil høre hvor mye han savner og bli inkludert i sin sønns liv (!!!) og hvor trist han syntes det er at jeg er så vanskelig. merker jeg ikke orker og løpe etter og rettferdiggjøre meg, de som kjenner meg gjennomskuer han på 2 min, men alle andre... er dette noe jeg må leve med resten av livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå