Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er du gravid? Det har jeg ikke fått med meg. Fortell fortell. Gratulerer!!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Tuuusen takk :-D Ja nå er jeg smelt på tjukka igjen (haha bare elsker det utrykket :-P) Tok testen i dag morges og den var veldig positiv hehe. Håper du kommer etter denne måneden da :-D Så kanskje vi ses på treff om ikke så lenge??
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Åjaa. Det håper jeg! Så bra at det gikk på første forsøk. HIPP HIPP HURRA!!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hihi. Tuuusen takk igjen! ja er helt utrolig at det gikk så fort! hadde liten tro på at det skulle skje.. Har du fortsatt tid til treff neste uke? tenkte å sette opp et forslag på ung og gravid, ser det er flere som er intreserte nå hvilken dag passer i så fall best for deg?
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Tror jeg har tid, ja Ikke tirsdag og torsdag er mine krav. Hehe.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hehe okei. da får vi vel se hva vi får til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå