Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje ikkje. Eg tykkjer puppene er mistenkeleg ømme nå. Det KAN sjølsagt vera at tanta er rett rundt hjørnet, men eg veit nå ikkje. Den nesa mi var tett berre ein dag, før det roa seg igjen, men slik var det sist eg var gravid også. Da inntraff nesetettheita omtrent ei veke før eg skulle hatt mensen. Det stemmer med tida. Hmmm. Men det er sikkert berre eg som er håpefull. Eg har tatt feil ein del gonger før...

Med 26-dagars syklus skal eg ha mens i morgon. Framhald følgjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper med deg Beth !

Ville vært så koselig med gode nyheter

fra din kant nå.Mine fingrer er krysset !

Skrevet

Skal krysse fingerne for deg... bra du fortsatt er håpefull.

Vi gamlingene må hjelpe hverandre å holde håpet oppe.

Skrevet

Dette høres lovende ut, Beth! Håper, håper, håper det er din tur nå:)

Lykke til, kanskje det blir testing i morgen da...?

Klem

Skrevet

Så spennende da Beth. Håper dine symptomer betyr at du er gravid. Jeg krysser fingrene for det. Hold oss oppdatert da for jeg er superspent på dine vegne nå.

Klem fra

Skrevet

Eg er nok mest pessimist, tykkjer liksom eg kjenner noko som liknar på mensmurringar, men inga tante i dag, og puppene er framleis ømme. Det treng ikkje bety noko, for syklusane mine er ikkje til å stole på. Dei varierer mellom 24 og 27 dagar, veeeeldig sjeldan over. Nå er det dag 27 i morgon, og nesa var tett førre onsdagen, så da kan eg kanskje vente tantefaen i morgon? Vi får sjå. Dukkar ho ikkje opp før helga, trur eg jammen eg skal svi av ein CB-test som har venta i skåpet halvanna år nå. Men spetakkelet kjem nok. Ho plar det. Hmf!

Skrevet

Krysser fingrene for deg :) Håper det gjemmer seg en liten spire der inne... :)

Jeg brente av en cb-test forrige måned som hadde ligget nesten et år.... den var desverre negativ.....!

Lykke til!

Skrevet

Dagens oppdatering.

Mystisk. Enno inga tante... Har ho gått i frø? Ikkje veit eg, men nå tykkjer eg snart spetakkelet kan innfinne seg, om ho har tenkt å koma. Murringane er nå der, så ho kjem vel snart (håper eg IKKJE!). Hmmm?

Skrevet

Håper veldig at hun ikke gjør det! Kanskje spetakkelet endelig har vett til å holde seg unna! Tantefaen....jeg liker så godt uttrykket...

Skrevet

Så kjempespennende Beth! :))

Dette er jo rene thrilleren ;)

Du fortjener virkelig en positiv test nå syns jeg!

Lykke til

XXX for deg!

Skrevet

Supert at tanta holder seg borte Beth. Krysser fingrene for at hun fortsetter med det. Det hadde vært kjempeartig om det klaffet for dere nå. Følger trilleren videre jeg :-)

Klem fra

Skrevet

Hallo....? Er det nokor tante der???? 28 dagar i dag, og ingen teikn til tanta. Framleis litt murringar, og kanskje er puppene litt mindre ømme i dag? Eg er forvirra. Eg bruker jo nesten aldri ha syklusar på over 27 dagar, men føler meg ikkje så veldig gravid heller.

Har tantefaen ikkje meldt seg i løpet av morgondagen, blir det testing laurdag morgon. Nå er eg lei av å lure på kva som skjer.

Takk for alle gode tankar og lykkeønskingar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...