Gå til innhold

Vondt i korsryggen eller rompa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så utrolig vondt i rygg/rompa til høyre rett nedenfor korsryggen. Det er særlig når jeg bøyer meg at det gjør vondt og av å til låser det seg helt slik at det er vanskelig gå. Hva kan dette være? noen som har opplevd lignende. Hadde ikke vondt som dette sist jeg var gravid. Er i 13 uke nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sånn vondt jeg har når jeg har gått/stått veldig mye en dag, så jeg er sliten (bortsett fra at min vondt sitter på venstre side). Da klarer jeg ikke å gå uten å halte. Mulig dette har med bekkenet å gjøre, men jeg vet ikke?

Skrevet

jeg har det akkurat slik, jeg ble sykemeldt 50% nå fordi legen sa det var en begynnelse på bekkenløsning. ryggen min er helt låst etter en arbeidsdag!

Skrevet

er nok bekkenløsning:) begynte sånn med meg i uke 8 og er i uke 14+5 nå .. og jeg sliter både med å sitte og gå.. så ikke for å skremme.. men du har nok bl:)

Skrevet

Jeg hadde også sånne smerter og hadde bekken låsning, ikke løsning............ går jevnlig til kiropraktor og har ingen smerter lenger. Hadde det fra uke 17,er 26 nå, og merker ingenting lenger. Gå og sjekk hos legen din. Min gjorde noen tester som gikk på om det var løsning eller låsning, og så ble jeg henvist direkte til kiropraktor. Håper det ordner seg:=)

Skrevet

Har akkurat opplevd det samme siste uken. Går nå inn i uke 13 og syntes det skulle være tidlig med "bekkenløsning" alt nå??? Har forhørt meg litt rundt og det sies at det KAN være en begynnende bekkenløsning, men at flere har hatt tendensen, men det gikk over. Jeg krysser fingre og tær!! Dessuten....er det sant at det kan være arvelig?

Hilsen en skrekkslagen praksisstudent som ikke kan få noen form fopr "løsning" nå!!!

Skrevet

Akkurat sånn har jeg òg.

Etter en arbeidsdag låser det seg nesten, og det gjør vondt å sitte, ligge og gå.

Får ta det opp med legen/jordmora når jeg skal dit neste gang, men jeg vil IKKE bli sykemeldt! :o(

Får håpe at det er noe som går over etterhvert! :o)

Skrevet

Hei... jeg er 14 uker, jeg har også slike smerter, tok det opp med jordmora, hun mente det va begynnelse til bekkenløsning, noe som va veldig tidelig, begynte i uke 11, om jeg har gjort mye endag, stått lenge, gått mye, får jeg kjempe vondt når jeg har satt meg, værker jo hele dagen, men ille når jeg setter med ned for kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...