♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Mini Quick Chef eller løkkutter som den kalles på folkemunne!! Perfekt til å hakke løk, agurk, nøtter, sjokolade, urter osv... Noen som har denne selv?? Send en pm om noen er interessert da vel!
mayaya Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 eh, nei, jeg ser det som nok en dings til å ha i et overfylt skap inntil man gir den til en loppis.... hva skal man med sånne kjøkkengreier egentlig? En samling bra kniver er det man trenger :-p
♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 hehe.. det samme trodde jeg om den da jeg kjøpte min. Men jeg bruker faktisk min mye. Og det er helt sant. Pluss at den er ganske liten og tar ike stor plass i ellers så overfylte skap... Glemte å si at den kommer fra Tupperware om noen lurer på det...
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 HAr en løkkutter og den blir sjelden brukt... Men antar du snakker om en sånn rund greie med zikkzakk kniv inni som man hakker med? husker min mor hadde sånn da vi var små, fakitsk ganske genial )
♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Man glemmer gjerne å bruke den når man har den, men når man først kommer på at den er i hus blir den brukt. Garantert!! Om noen ønsker å se hvordan den ser ut, kan dere gå inn på: http://www.tupperware.dk/Norway/today/30.html side 9.
♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Må forresten også nevne pizza-hjulet, men ekstra hjul til paideig og julekaker:) Side 5:)
Gjest mphs Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Har du prøvd multikvernen? Hvordan er den?
♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 Den er kjempe god. Til å raspe alt fra ost, gulrøtter, sjokolade og mandler! Virkelig å anbefale!! Kjøpte den til mamma i sommer, og hun er i utg.pkt ganske kritisk til det meste.... Hun var kjempe fornøyd med den!!
♥ McQueen♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 Den er forresten på tilbud neste uke...
J`s mamma Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Jepp, har den og den er genial når en skal lage taco;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå