Gå til innhold

Hvilken vogn bruker dere på toåringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det er min toåring som er litt stor, men hun har nå vokst utav sportsvogna. Beina kommer nedforbi fotbrettet, så hun sitter jo ikke noe behagelig. Hva bruker dere, og hvor lenge må jeg egentlig regne med å bruke vogn? Til 4 års alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sluttet med vognen ved 2år. Nå sitter min gutt på 2,5 år bare i søskenvognen når vi er uten bil - og må gå langt. Han hater det!

Man bruker vel ikke vogn frem til 4år? Det hadde sett rart ut....

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

blir 2 i februar her da,men jeg har scooter(emmaljunga) den er laang og god,storebror brukte vogn til 2års alderen bare..men vogn er kjekt og ha til de er 3 år tenker jeg. kommer jo litt ann på situasjonen.

Skrevet

Selvfølgelig er det mange som bruker vogn fram til de er 4 år! Og det er så klart ikke rart!

Alle unger er jo forskjellige, mange har en liten trille ved lange turer. Ikke alle unger som greier å gå så langt for det da.

Min 2 åring bruker fremdeles vogn, men går mye fordet da.

Skrevet

Først min slutta med vogn da hun var to, fordi da fikk hun en bror og jeg valgte å ikke kjøpe søskenvogn. Det var en feil, ser jeg i ettertid. Dersom en liker å gå lange turer, og å være mye ute, er det veldig greit å ha vogn, kanskje ikke opp til fireårsalderen, men iallefall til treårsalder. Minstejenta her er to. Hun går mye selv, men med store søsken på 7 og 9 og foreldre som liker godt å gå turer, er vogna helt nødvendig en god stund til. Kjøp en enkel trille, Brio eller Simo, de er vel lange nok?

Skrevet

hei

sønnen min sluttet med vogn da an var 1.5 år... ville ikje mer...

så like greit å bare slutte :-)

bruke sjeldent vogn.,. hvis laaang tur så bruker vi sportsvogn våre.. gjør ingenting om d e litt trangt.. kan jo bare ha fot over.. ellers ha vi trille vogn men vi BRUKER ikje.

han er nu 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...