Gå til innhold

Nå var konsekvensens time kommet!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå fikk nok være nok. Jeg har lenge vært for snill med konsekvensene, eller mangel på sådan..

Snuppa har fått ligge i vår seng, så har vi bært ho over når vi har lagt oss. Det har fungert kjempebra, men ho tuller så mye under kveldsstellet.. nå sa jeg fra til ho at "pusser du ikke tenna dine nå, så må du legge deg i din egen seng".. ho ville ikke pusse, og inn i senga det bar. Utrolig nok, så var det bare hyl og skrik i 15 minutter, etterfulgt av litt ligging omtrent oppå dørterskelen, og nå ligger ho i sin egen seng... (og hoster, så litt dårlig samvittighet har mor, men dog)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Palmesus, dette fikser du:o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha :o) Vel, nå måtte ho på do og bæsje da...sikkert for og tyne tida, men gidder ikke noe lek med det! Så vi får se hvordan det går...:o)

Skrevet

Er heilt for å sette grenser og vere konsekvent. Ikkje ha dårlig samvittighet for det, det er best for liten og stor, trur eg. MEN, eg ville ikkje ha straffa med at ho måtte sove i si seng, det bør vere noko lystbetont å legge seg i si eiga seng, syns eg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja, det kan jeg forøvrig være enig med deg i,men det er ikke så mange andre goder og miste når ho er på vei i seng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...