Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 nederste del av magen er så slapp så jeg lurer på hvilke øvelser jeg kan gjøre for og stramme opp nederste del av magen. hvor lenge må man trene magen før man vil se resultater ? er den "skimaskinen" på treningstudio bra og trene når man skal ned i vekt ? prøver og bruke den en halv time for dagen samt sykling takk for svar
...Misa Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg er langt fra noen ekspert på dette, og har ikke kommet igang med trening etter fødselen selv ennå heller.. men trente endel før jeg ble gravid, og vet jo således om ting som fungerer for meg i hvert fall Er redd for at vi må gi magen GOD tid til å sakte men sikkert trekke seg sammen av seg selv (tenk hvis det fantes punktslanking - det hadde vært noe!), men mens vi venter på dette så er planen min å kjøre på med mageøvelser. Da vil jeg vel tro at vi bygger opp et godt grunnlag, og at huden sakte men sikkert trekker seg litt sammen igjen. (Hvis jeg er helt på jordet, så håper jeg noen retter på meg hehe) Er det eksempler på mageøvelser du ønsker deg? Magen kan være kjedelig å trene da, siden det tar lang tid før man SER resultatene - særlig på oss damene er jeg redd.. men det tar ikke så lang tid før du vil merke at du blir sterkere - hvis det er noen trøst En god motivasjon det også da Jeg tror vel også at alt av kondisjonstrening er bra når man ønsker å gå ned i vekt - for meg fungerer jogging ypperlig, men sykling, aerobic - ja alt med litt fart i som får opp pulsen - vil nok gjøre susen Litt usikker på hva "skimaskinen" er for noe, men er det den jeg tror det er, så ble jeg anbefalt den som oppvarming av en av instruktørene - og heller annen aktivitet som hoved-kondisjonstrening. Men hva som fungerer for den enkelte er vel så individuelt som vi alle er forskjellige er jeg redd, og det viktigste er vel at vi er i bevegelse og har det gøy med den aktiviteten vi velger (.. også det evinnelige "maset" om å spise sunt da selvfølgelig) Høres flott ut at du er i aktivitet hver eneste dag synes jeg - da vil jeg tro du er godt på vei allerede! For min del har trilleturer i et forrykende tempo vært den eneste treningen jeg har hatt etter fødselen, men nå skal det bli en endring på det...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå